1. Csend.
Mindenki látó és hallótávolságon kívül megy, és ott leül s nézelődik.
Egy idő múlva a csend lesz úrrá az emberen, s olyan dolgokat is észrevesz,
amit máskor nem. 40 perc múlva a játék vezetője összegyűjti a társaságot,
és mindenki elmondhatja mit vett észre, mi volt neki fontos.
2. Dev-lep: Az állatok tájékozódásáról szól ez a játék. Körbe
állunk, s a körbe beáll egy fő, akinek bekötjük a szemét. Ő lesz a denevér.
Feladata, hogy a szintén a körben álló két-három lepkét elkapja. Ezt úgy
tudja, hogy amikor a denevér azt kiáltja den, a lepkéknek válaszolniuk
kell: lep. Akit elkapott „megeszi”, tehát kiesik a játékból. A körben
állóknak csendben kell lenniük. A játék addig folyik, amég van lepke. Utána
mással is el lehet ezt játszatni.
3. Agyagozás:
Mindenki kap egy marék agyagot.
a) feladat: Gyúrd meg, hogy képlékennyé váljon. Gyúrás közben
figyeld meg, milyen érzés ezt az anyagot megérinteni, vele dolgozni. Figyelj,
milyen érzéseket vált ki belőled az agyag.
b) értékelés: Mondd el, milyen érzéseid voltak. (Mindenkinek egy-egy
gondolatát felírjuk egy tacepaora)
c) feladat: Készíts belőle bármit, amit szeretnél, vagy ami sikerül.
d) értékelés: Mondd el, mit csináltál, mit készítettél; ezt
akartad-e, elégedett vagy-e vele. (Ezt is írjuk fel a tacepaora!)
Később a tárgyakat haza lehet vinni